Sorry!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, men det är för att det strular varje gång som jag ska ladda upp bilder.. Vet inte riktigt varför, bilden kommer liksom aldrig. Så fort som det funkar igen lovar jag att jag ska lägga upp massor! Har dessutom köpt en systemkamera, så nu ska det fotograferas! Katterna mår iaf bra. De blev vaccinerade i tisdags och var väldigt duktiga:) Har skickat efter stamtavlorna nu och därmed döpt alla (kors i taket). De heter Bianca, Ellie, Zelda, Tyra, Smilla och Akilles. Någon undrade vart vi bor. Jag bor tillsammans med min sambo och för tillfället sju katter i Arvika. Undrar ni över något så fråga på. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0