Bättre sent än aldrig som man brukar säga..

Nu har jag varit väldigt dålig på blogg-fronten. Sorry. Jag ska skärpa mig! Det har i alla fall hänt en hel del sen sist. Katterna har börjat gå på lådan och äta torrfoder, väldigt skönt för oss som städar här hemma. En av katterna har dessutom blivit tingad och det känns väldigt bra med de nya ägarna. Vi har också bestämt vilken av katterna som ska stanna hos oss. Något som vi inte har bestämt däremot är namnen, förutom en liten dam som ska heta Tyra. Det är verkligen svårt! Här kommer i alla fall lite nya bilder på dom små liven!

Här har vi två som är väldigt trötta! Jag dog av skratt när jag såg att hon hade somnat på kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0